Videó

A Ma7 csatorna videója




Keresés a honlapon:


Batári Gábor: Filmnovella 2. rész – Avatár1

 

 

 

 

Filmnovella

 

2. rész

Avatár 1

  

1

Fajanszét bankrablás közben találjuk egy bangkoki bank elegáns csarnokában. Műanyag üvegfalak mögött szorgos bangkoki bank-kisasszonyok, úrficskák-ficsúrok számtalanok, szorgoskodnak, szorgoskodnak, ügyfél ablakuk előtt kígyózva kígyózó sorok bennük hangyaszorgalommal várakozó (vágyakozó) banki ügyfelek, férfiak s nők nem csak bangkokiak, sziámiak és sziámi ikrek, mindegyik mintha viaszból vagy műanyagból, sehol egy fegyveres őr.

Fajanszé ál-pirráta hölgyként javában bőszít bankárt, önként okoz nagy kárt, mivel nagy s remény zöld jobb szeme már kalóznősen, kalózkötéssel takarva, jó alakú, idom- s izom dús, jobb karja már kalóznősen hiányozva, bár kampó rá nem tehető (nincs mire) mert bizony így kiált; ez itt egy bankrablás, tessenek a földre kushadni, ha teszik, amit mondok, senkinek nem esik bántódása.

2

Majd üdén táncol, mégiscsak xhinte nőstény, de mint králynő, nemtő, húúú, de jó nő, - sötét aranyszőke lobonc és bozont egy az egyben Beyonce: barack-hamvas pihe-puha delnő pofa, hűha, duzzadt bőrdudákká dudált, telté öntött tejcsárdák, karcsú, dögös, darázs derék, széles csudacsípő halkan ring öblén a derék, kikerekített, párnás-kemény farpofák, Rió ficánkos popó-táncát rázzák, iszonyatosan arányos-erős-formás fitness-bige comb, térd, lábikra tűsarkú topános láb, a futómű remekmű minden porcikája ropja.

E nő-test-költemény acélkék alapon pirosas rózsaszín csíkos, nagyon dekoltázsos, ujjatlan nagyon testhez simuló, nagyon mini ruhába csomagolva, minicske ruhácskáján ehhez vágó szintúgy acélkék alapon pirosas rózsaszín csíkos blézer, az is oly rövidke, hogy a hatalmas, szép; izmosan nagyon formás, testszín combfix harisnyás, nyitott, fekete tűsarkús lábszárak combtőtől, teljes egészében kitárva.

Ez most a reklám helye: ezek mind a Beyoncé style kollekció darabjai, látványát összegezve mondhatjuk az angolszász nyelvű slágerrel: „poetry your motion“, na meg tesszük hozzá her body.

Öltözék-költeményéhez pedánsan passzoló acélkék alapon pirosas rózsaszín csíkos szemtapasszal takart, jobb nézőkével, jobb válltól üresen lengedező szintén acélkék alapon, pirosas rózsaszín csíkos blézerujjal, kezében uzzi géppisztollyal, mert az egykezes, akkor még két talpon, magassarkúban énekel is, a kék asszony, kék vérű Fajanszé, ám most nem rózsa színű kádban:

a financiális önkény terjed, mint a pestis, de véget vetek neki jusztis“, korántsem amatőrök szintjén, bankrabol hát, Bangkokban így:

jól van, látom mindenki a földön békességben, két nagy zsákot hajít az üveg falak mögött reszkető alkalmazottak közé (eddig hol tárolta, ki tudja?, hát, úgy hisszük egy, a bal vállán lógó termetes válltáskában) hogy egyke keze felszabaduljon a nem kalapács, de pénzeszsákok vetéshez, az addig a kezében levő uzzit praktikusan, szíjánál fogva nyakába akasztotta, folytatja bankrablónői utasításait a büróplasztik bankfiúknak -lányoknak, -asszonyoknak;

azokat a zsákocskákat pakoljátok teli cash-sel, banki macák, bácsik, mancik, nénik, hapsik.

Gyors, beszédes kezekkel, reszkető fürge ujjakkal töltik tele money-ajándékkal az óriási mikulás - pofás és here - zacskókat (here: értsd dologtalan, bár mostmár töltve pénzdolgokkal) és pontosan Fajanszé lábai elé vetik.

Fajanszé szépen, ügyesen beemeli azokat óriási, haláli bal válli válltáskájába, uzzija még mindig nyakában, megragadja az alkalmat, mivel egy keze még szabad, hogy jobb válltól üresen, lengve csüngő blézere ujját annak nagy zsebibe fegyelmezze, csusszantsa a roppant lengedezésből.

3

Szól egy hang, gazdája nem látható;

Ez ám a mutatvány, bombanő félkarú rabló, ki félszemű is.

Fajanszí nem figyel a jó hangos hangra, most ezt dalolja búsan, de buján:

Bang, bang come on shot me dawn,

válaszként süvít egy löveg, eszméletlenül daliás bal combja kellős közepébe, az óriási felület miatt messziről is könnyű eltalálni, ez haláli nagy bal combnak, halálos hadművelet, de a Beyoncé bőrbe bújt bankrabló nemtőlány nagyon kaján, csak kacag újabb baján, sérült combjához kap, kacsóját ott tartja, a sokk miatt egyáltalán nem erős vérzést csillapítni egyensúlya már-már megbillen, de el nem esik... egy darabig.

4

Valaki kábító gránátot füst és - szagrobbant a big beng-koki big benk halljában, mindenki eszméletlen eszméletlenül elterül, még eszméletlenül nagy combú Fajanszé is, most jött el az a bizonyos idődarab idő-egyenesén, mikor el kell vágódnia, majdan páratlanul formás, sebesült húsdarabjának levágódnia.

A nagy füstben és eszméletlen eszméletlenségben egy fekete kámzsás, gázmaszkos, leples, tán bitang, Fajanszét ölbe kapja uzzistul, pénzes-táskástul, kirohan vele a banképületből és egy márkás autó hátsóülésére helyezi, ott elég hosszasan matat véle, a bimbózó bombázó rablókisasszony alvázával leginkább, tán onnan egy nagy valamit levágva, majd a kocsi hátsóajtaját bevágva, hátán egy nagy zsákkal, benne talán a nagy valamivel távozik, orvosi szikéjét, kis csontfűrészét, fekete leple zsebébe csúsztatja.

 

 

5 Álomjelenet

a

Fajanszé dívai dekoratív orcáját aranybarna hajzuhatag keretezi, takaros bal fülén aranyos, nagy fülbevaló karikázik, miss-univerzum-szép felsőtestét, derűsen megtermett almamosolyú didkóit nagy zsebű, bár kicsinyke, világoskék farmerzeke igykszik fedni, de szegény jeans kabátnak csupasz kerek hasa elrejtése aprócska méretei miatt nem sikeredik, a kabátka igen hosszú ujjai végén négy aranyozott rézgomb gomborlik, kecsesen hatalmas manökeni menőkéin, feszes farán világos kék, néhol fehérre koptatott farmer feszül, az övtartósor egyikén is egy nagy, tán rézkarika, tip-top tipegői, a bal is, sértetlenek, szeme, karja még kettő, hú, de régi, az égi állapat ez, most két kezében egykezes uzzi, ujjai ravaszon.

A követelt pénzeszsákot épp dobják feléje, de pont fején e, találják szegényet, zuhan hátra, az eséstől meghúzódik az a ravasz ravasz, sorozat lövődik, a palota-banki roppant üvegkupolára, éles üvegpermet hull jobb szemére s egy pengeéles nehéz üvegtábla jobb vállára, ez Fajanszé zuhanását bevégzi, karját majd lemetszi..., kivégzi?: hamvas jóbőri bőrfoszlányon drága szellemlányon véknyan fityeg a felső végtag már, villanásnyi elkáb, tudat eltáv, aztán money-t bal vállára veszi, felpattan ösztönöst, félvakon a bejárat felé rohan.....

Rémalak jő, síri szelet támasztó, hatalmas szárnyas, éles szamuráj karddal, megadja bőrön lógó fajanszi szép karnak a kegyelemdöfést, tőből, de nem tövestül lesuhintja,.... majd Fajanszéval s karjával elreppen, egy szigorúan titkos sebészeti rendelőbe.

b

Szárnyas alak műtőasztalra fekteti ájult Fajanszét. Sebész jő nagyon magas, fehér helyett frankensteini fekete köpennyel, kemény, nagy, állógallérossal, úgy beszél mint egy gavallér, sajnálkozik;

Szép lánynak karja vissza nem varrható, ezt a világtörvény 4. úgynevezett Miló paragrafusa írja elő, de építünk neki egy csodás gömbölyű és deltás vállat, olyat mely önmagában tökéletes, kart sem igényel, mint egy pheidiászi mellszobor, csúnyán sérült jobb szemét, a csodás csorbult smaragdot megtartva reávarrjuk a héját, ollyá tesszük, mintha behunyná, mintha kacsintna.

c

A lány, materializálódott szellemlány, elsőd nemtő, Fajanszé egy tükör előtt áll, dévaj dívai világszép orcája körül a világos barna haj most is arany folyóként kiengedve, az a rövidke farmerkabátka rajta, ami első bankrablásakor, a karjára nézve végzetes, ráadásul kivégzetes balesetekor.

Meglepő a jobb ujj hibátlanul rendelkezésére áll, benne volt néhai karjával ellentétben, tomporán, sonkáin, csülkein, még több szóval hibátlanná tervezett farmotorán, alvázán, futóművén az előbb leírt fehérre koptatott szűk farmer, fekete, magassarkú topán pöffeszkedik. Farmerkabátkája vállrészét lehúzva, csábos ivóri csak vállát- mert alatta csak egy ujjatlan nagyon kurta fekete top húzódik meg, kidomborítva a nagy melleket, alul a kerek, egyenes, mi több homorú hasat - , közvetlenül nézegetheti. Szemmel láthatóan elégedett a sebész munkájával, de látva hogy a tükörből ő magácskája idétlenül kényszerül kacsintani a látványra, mérges lesz; jaj de groteszk ez, gyorsan egy fekete szemtapasszal fedi el kacsintó szemét, csonkolt, de szépen megépített vállára visszahelyezi farmer zekéjét, s jön félkarú élete máig tartó dilemmája, hogy a lötyögő zeke ujját hagyja lötyögni vagy beledugja farmerkabátja egyik óriási zsebébe, természetesen a jobb oldaliba, hát először jól fejlett vállát sűrűn mozgatva, direkte lengeti, majd megunva a nagy zsebbe kényszeríti, de ez a dilemma naponta megújul, ha valami felsőt készül venni.

d

A tükörben egyszercsak bal lábát eltűnni látja, önkéntelenül fenekéhez kap, picit se retten, a farmerkabátujjal ellentétben, az üres farmerpantallószár spontán amputálódik a jeans-textil roppant feszesen, világoskéken kerekedik a csak fenékre, a folytatás nélkülire és elülső felére a tetemes combtőre, az önmagában, befejezettségében, felsőcomb-, combközép-, térd- és lábszárnélküliségében tökéletes tompor-csípő-domborműre.

Toalettasztalkájának támasztva egy támlájánál világoskék farmer borítású, fehéres világoskék színű mankót lát meg, az is ott termett valahogyan. Nagyon megörül neki, főleg annak, hogy támlája anyaga, színezete az újdonsült gyógyászati segédeszköznek, passzol farmerszerkójához.

e

Máris bal hóna alá kapja, hogy bejárassa, felavassa az üde, friss merevműanyag jószágot leszámítva a támlán lévő textilt, átvonul a nagy lakosztályon bejárati ajtót nyit s zár, lelépcsőzik az első emeletről, hogy díszére váljék magas lépcsőkön most...., nem, nem sántán, nem hibádzik járása üteme egyáltalán, csak az hibádzik, hogy bal lába nagyon frissen, szinte mostantól, pár perce tőből, majdnem egészben, tövestül hiányzik, (fő a tő megvan, mégiscsak nemtő, ő) „régi“ félkarúként, ultra frissen bal láb nélkül, mégis ékesen jár mint egy kamasz kanászlány a kanásztáncot, mindez már-már akrobatikus.

f

Bérház-palota ékes kapuján egyenesen a fő utcára jut ki, ott sétafika, ékes mankózás nagy léptekkel, megfordul kopogó tűsarka, öles lépte, fara, ringó öle után a férfinép, kik eddig is ezt tették, ha e bangkoki korzón vonult, de a feltűnő károk, újonnan lett hiányok még szexibbé hangsúlyozzák meglévőségei erotikus értelemben, túl- szexi lányi mindene-megvan-ságát.

A sziámi iker, nem iker férfi nép, de még a fehérnép, a női nép, thai s háztáji is utána füttyent, ha vonul s a nem túl izmos, de inas suszterinas az ő költői testmozgása dallamát fütyüli. Hát ha még énekel is hozzája.

Hamar rájött, hogy ez az igencsak új test(kép)ére magától szabódott merész farmer szerelés lesz mindennapos öltözete, csak egy dolog zavarta boldogságát a fekete szemfedő, a kalózkötés, mely szokásos setét, hogy ő kelme nem farmer-kelme, amit csak úgy hirtelen haragjában előkapott, a toalettasztalról, tán szemhéjlevarró- és vállépítő mestere, titokzatos doktora adta nékie.

  

6

Ez a rablótámadás is sikeres volt a bankó- fogyásból megítélve, bár bal láb ment, jött egy mankó, szegény pára egészen tőből lett lemetélve;

Jegyezte meg magában, magának bús buján, kajánul Fajanszí Fajanszé, mikor feléledt a márkás kocsi hátsóülésén és tömött, pénzzel telt válltáskájára, egy a melléje helyezett csont és bőr, rikító piros mankóra és miniszoknyás úgyszintén telt, tömött, tömör, dús combjára nézett, mi több egész jobb lábán, jelenleg az összesen, végignézett és még ezt mondta;

Hál’istennek az uzzim is elvitték, nemcsak a lábam, nincs bűnjel.

Feltápászkodott a hátsóülésről, kiszállt a kocsiból és az elsőülések felé ugrált a mankót a hátsó ülésen hagyva;

Vajon miért piros ez a mankó, miért nem kosztümöm színű, mint kalózi jobb-szemfedelem; fortyogott, szinte forrongott persze magában; mint álmomban, ott minden stimmelt, minden farmeranyag s farmerszín, úgy illenék, Karmám Drákó, csak az a jó kis koptatott farmer gatyóm, nincs még úgy kihasználva, az bizti a jövő... hogy lábam teljes egészben nadrágszárastul eltűnt a tükörben, azt tükrözheti, arra reflektálhat, hogy egy lábbal kevesebbel ébredtem, ez mégiscsak sokk valahol, zavaros álmot kiválthat, ha elsőd nemtő vagyok is, ebben a pillanatban is ugrándozni vagyok kénytelen mint egy csinos kenguru csak egy lábon, persze, Dráko, Drákó, Karmám Drákó!

A szárnyas alakról és és titokzatos sebészről szóló álomképek töröltettek agyacskájából, vélük amúgyis öntudatlan állapotban találkozott túl-szexi teste, a tükörnél eszmélt, mikor vállát szemlélte és szemét fekete szemtapasz megé rejté.

Beült a kormány elé, veszettül hajtani kezdett, közben valahogy megnyomta gömbölyű térdét, persze a levágottat;

Óh, jaj, hogy mindenem, ami levéve, tőből, igen, nem-tő vagyok, tudom, jó Karma Drákó; fohászkodott magában, erre más időben és más helyszínen, sőt más kosztümben találja magát egy rikító pirosban, ez hát a híres térd-időváltás.

 

 

 

 

  
  

Megjelent: 2022-11-17 20:00:00

 

Batári Gábor (Budapest, 1967. március 09.) író

 


Ez a Mű a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 4.0 Nemzetközi Licenc feltételeinek megfelelően felhasználható.