Videó

Megnyílt Jankovics Marcell kiállítása
A Kincskereső videója




Keresés a honlapon:


Partnereink:

KUK (kuk.hu)

 

Magvető (kiadok.lira.hu)

 

DOSZ (www.dosz.hu)

 

Instagram vs. kortárs képzőművészet – Követőkből közönségépítés és műgyűjtés (Hanka Nóra)

A legnagyobb képmegosztó oldal hatása a művészi látásmódra és a befogadásra vitathatatlan – de profitálhatnak-e ebből a művészek, múzeumok, galériák? A virtuális kiállítások, a közösségi platformokon szerveződő kollaborációk és az online értékesítés ebbe az irányba mutatnak.

Közel tíz évvel ezelőtt még a marketingszakemberek sem jósolták volna meg, hogy az Instagram milyen gyorsan válik a világ egyik legnépszerűbb applikációjává, és hogy térhódításának köszönhetően alapjaiban változtatja meg a vizuális kultúrát. A művészeti élet szereplői ekkoriban még kevésbé alkalmazták az újfajta digitális eszközöket, és a Facebookon történő megjelenéssel is csak ismerkedtek. (Itthon például a Ludwig Múzeum és a Műcsarnok 2009-ben indította el az oldalát ezen a közösségi platformon, de a legtöbb hazai intézmény jellemzően ezt követően állt be a sorba.)

Tovább a kortarsonline.com cikkére >>>

  
  

 


Ez a Mű a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 4.0 Nemzetközi Licenc feltételeinek megfelelően felhasználható.